Saturday, June 25, 2011

HELLO LOCLE & LOW CLASSIC SPRING 2011 REVIEW

(ALL IMAGES COURTESY OF LOW CLASSIC)
LOW CLASSIC has been putting effort in another label - LOCLE.
正.翻.了. LOW CLASSIC最近出了新副牌LOCLE。


What a difference - Colorful, plentiful, a blend of bubbly American and refined Korean. Their models as stunning as usual, looking a whole lot healtheir than those from LOW CLASSIC(ha!).
取向和LOW CLASSIC很不同 - 繽紛的配色,零瑣的配件,一看就不是我的菜。小模還是正到令人發抖,看起來比LOW CLASSIC的健康很多。


LOW CLASSIC SPRING 2011 REVIEW
KC got this look book in his visit to their pop up store @ Hyundai Department Store in Mokdong.
KC在他們在木洞現代百貨的pop up store拿了這本Lookbook. 順便幫我買了幾件新衣服:) 設計師李小姐也在場,她還記得我們,也答應KC的合照要求(不過她不讓登在網路上,明明就照得很正~)。


Left is my 2nd fav LOW CLASSIC model. I wanna buy whatever she wears.
Like this, Canvas Chain Bag.
左邊那個是他們家的小模第二名(我自己排的),她穿什麼我都想穿,可惜我沒那身材,不過配件倒是沒什麼限制。


I ♥ this canvas chain bag.
我很愛這個包,多用途,質材輕,可放很多東西,上班也可以背。

No comments:

Post a Comment